
وارد اجرائیات شوید، باید حتماً یک برنامه تدوین شده فراهم کرده و هدف ویژه را نشانه رفته باشید.مورگان میگوید : «افراد زیادی هستند که کانتکت های زیادی دارند اما نمیدانند چگونه از آنها سود ببرند.»لیستهای ایمیلتام فالس، استادیار رشتهی تبلیغات در دانشکدهی ارتباطات دانشگاه بوستون، میگوید : «استفاده از شبکه های اجتماعی میتواند به راحتی ساختن لیستی - از مشتریان خاص شما که به عنوان هدف شما برای انجام تبلیغات و ارایه محصولات پیشنهاد شدهی شما قرار گرفتهاند – در ایمیل شما باشد. » او میافزاید : «با استفاده از ایمیلهای مجوز دار، فرصتهای بزرگی را میتوان جهت سرمایه گذاریهای بزرگ کسب نمود. »اگر تمایلی به استفاده از توییتر و فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ندارید، باز هم راه باز است؛ در همان زمان شروع معامله و پروژه، ایمیلهای آنها را بگیرید. با این کار میتوانید با کسب اجازهی قبلی از آنها، تبلیغات خود را برایشان ایمیل کرده و به ادامهی ارتباطات در آینده بپردازید.در عین حال توجه داشته باشید که گاهی، برقراری ارتباطات بیش از حد و ناخواسته، میتواند به اگر شخصی که به او اعتماد داشتید، بهجای حل مشکل شما، جملاتی درباره سیاستهای شرکت تحویلتان میداد؟ آیا وقتی فردی رابطه شخصی با شما برقرار کرده و در حل مشکل به شما کمک میکند، احساس بهتری ندارید؟کدام رویکرد مناسبتر است؟مشتریان دوست دارند آنها را درک کرده و مانند انسان با آنها رفتار کنید و نه فقط خریدار. وقتی با همدلی به آنها پاسخ میدهید، گامهای بزرگی بهسوی حل مشکلاتشان برداشتهاید. نشان دادن همدلی به این معنا نیست که باید با همه سخنان مشتری موافقت کنید، ولی باعث میشود تماسهای خدماتی شما کوتاهتر و موثرتر باشد. وقتی با مشتریان صحبت میکنید، نام خود را بگوئید و هرچه زودتر نام آنها را نیز بپرسید.بر خوشحالی و تمایل خود برای کمک به آنها و ارائه راهحل مشکلاتشان تاکید کنید. وقتی سوالی دارید، قبل از پرداختن به سوالات، برای پرسیدن آنها اجازه بگیرید.این گامهای ساده و مودبانه به کاهش عصبانیت کمک کرده و مشتری را از ابتدا در جبهه شما نگه میدارد.بهترین عبارات که اثری واقعا جادویی دارند، شخصی، خاص و همدلانه هستند. به آنها نشان دهید که احساسشان را درک میکنید.درمورد اقدامات آینده خود صورت عدم موفقیت ، شغل دیگری پیدا کنید تا بتوانید در زندگی پیشرفت کنید. همیشه شاد باشید. همیشه شاد باشید و به این ترتیب شادی را به دیگران هم منتقل کنید.به یاد داشته باشید که ما لبخند نمیزنیم که شاد شویم بلکه چون شاد هستیم لبخند میزنیم این حالت زمانی میسر است که ذهن خود را واداریم به چیزهای خوب فکر کند.این امر زمانی اتفاق میافتد که مطالب خوب بخوانیم و با دوستانی هم صحبت شویم که افکار خوبی دارند.مراقب باشید بدون توجه به آن که ظاهر مشتری چگونه است، خوش رفتار یا بد رفتار است، تحصیل کرده است یا خیر رفتار انسانی و مثبت خود را با اوحفظ کنید.شاید این امر سخت باشد اما میتوانید این امر را جز عادات خود در آورید. رفتار خوب را بیاموزید. نام مشتری خود را یاد بگیرید و آن را هنگام صحبت به کار ببرید. مشتری هنگامی که نام خود را میشنود احساس میکند به موسیقی دلنشین گوش میدهد.هرگز با مشتری بیش از حد آشنایی و دوستی برقرار نکنید.البته تعیین حد و مرز قدری مشکل است، این دیگر بسته به هنر شماست که چگونه تعادل برقرار کنید. مطمئنا راه اشتباهی را طی نخواهید کرد.هرگز بددهنی نکنید.اگر مسئول فروش باشید از همراه باشید تا با 7 نکته ی اساسی، برای موفقیت در تجارت اینترنتی آشنا شوید.وبسایت خود را پیچیده نکنیدیک اشتباه رایج در طراحی فروشگاه های اینترنتی صرف وقت زیاد روی طراحی وبسایت می باشد، اضافه کردن جلوه های فلش،گرافیک های حجیم و فایل های صوتی در فروشگاه شما می تواند یک اشتباه جبران ناپذیر باشد. همه ی این ویژگی ها می تواند برایتان جذاب باشد، اما بدون شک عملکرد و سرعت سایت تان را تحت تاثیر قرار می دهد. پس در طراحی سایت، تلاش کنید تا همه چیز به آسانی قابل استفاده باشد.استفاده موثر از شبکه های اجتماعیبا حضوری فعال در شبکه های اجتماعی به برند خود اعتبار ببخشید. به روز کردن وبلاگ خودتان با پست های جدید از آخرین فعالیت شرکت شما می تواند راهی موثر و جذاب برای ارتباط بهتر مشتریان با تجارت شما باشد. همچنین انتشار گزارش هایی از فعالیت های شرکت تان در شبکه های اجتماعی، باعث بالاتر رفتن اعتبار فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.پشتیبانی بدون نقصهر بازدیدکننده یک مشتری بالقوه برای فروشگاه شما محسوب می شود. بهتر است پاسخ به درخواست مشتریان را همیشه در اولویت قرار دهید. رقابت در دنیای تجارت اینترنتی بسیار

مشاهده پست مشابه : زمان واریز یارانه نقدی شهریور ماه
[ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 21:35 ] [ Trina]