close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • بازاریابی ویروسی , برنامه ریزی تجارت



    صورت عدم مراجعه ی مشتریان تا چند روز کلا دلسرد شوید...بدانید که شما تنها نیستید، پس ...وقتی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کردید، از اینکه مشتری های جدید به طور مداوم به سایت فروشگاهی شما سر نمی زنند دلسرد نشوید. واقعیت امر این است که شما نباید انتظار داشته باشید مشتری ها به طور مداوم به سایت شما سر بزنند. قبل از اینکه چند مشتری جدید برای فروشگاه خودتان پیدا کنید بهتر است شیوه های موثر زیر را به کار ببرید تا این مسیر را با اطمینان بیشتری طی کنید.به مشتری های خود خدمات ویژه ای نظیر ارسال رایگان و ... را ارائه کنیدممکن است شما برای ارائه ی خدمات رایگان تردید داشته باشید اما به شما اطمینان می دهم که انجام چنین کاری باعث محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما و در نتیجه فروش بیشتر در طول زمان خواهد شد. به عنوان مثال می توانید موارد زیر را به مشتری های خود ارائه کنید :دموی رایگانارسال رایگانیکی بخرید، دو تا ببرید نمونه ی رایگان و یا اشانتیون برای خرید اولپس علاوه بر فروش موفق محصولات، می توانید لیستی با ارزش از مشتریانی داشته باشید که مشتاق چنین خدماتی هستند و به احتمال زیاد تجربه ی خرید خود را طرفداران Adsense را به خود جلب كند و هم برای مخالفان جذاب و جالب توجه باشد. اگر كسی بخواهد این سرویس را بخرد و برای همین منظور در اینترنت جستجو كند، با خواندن عقاید و بازخوردهای اینچنین، هرگز این كار را نخواهد كرد.بازاریابان و مجریان تبلیغات هم چندان از این كار استقبال نمی كنند و میل ندارند كه با استفاده از سرویس Adsense و آگهی ها و متون تبلیغاتی در محتوای وب سایت، بازاریابی كنند. آنها این روش را وقت گیر و پردردسر می دانند. در واقع زمانی این مجرای تبلیغاتی خوب عمل خواهد كرد كه وب سایت های مجموعه حاضر، به مطلب و مقوله مورد نظر مرتبط باشند و مهمتر از همه این كه همچنان بتوانند در اینترنت حضور فعال داشته، بازدیدكنندگان را جذب نمایند. چك كردن و بررسی محتوای آنها و آگاهی از مرتبط بودن آنان با هدف مورد نظر كار دشواریست و زمان زیادی لازم دارد. به این ترتیب معلوم است كه حضور در مجموعه ای متشكل از ۵۰۰ وب سایت و تبلیغات در آنها و برقراری تعاملات دوجانبه، كاری سخت و پرهزینه است. بدتر از همه این كه عده ای از صاحبان این وب سایت ها به ارتقای كیفیت متن وب سایت شان هم توجه ندارند وسعی نمی كنند كلمات ذهنشان دنبال خریداری چنین محصولی است را ، به خودمان جذب کنیم و یا آنقدر دامنه ی تبلیغات را وسیع می کنیم تا آرام آرام تبدیل به یک برند و یک اسم آشنا در ذهن مشتری شویم تا هر زمان که در طول عمرش اراده کرد در موضوع کاری ما ، خریدی انجام دهد ، آن موقع اسم ما که به یادش مانده است ، وی را وادارد که سراغ ما بیاید و به مشتری ما تبدیل شود. طبیعتاً هر دو مورد بسیار هزینه برست و اگر چه مورد اول نسبت به مورد دوم ، هزینه های کمتری باید پرداخت شود ، اما به هر حال جذب مقطعی کاربران ، به این علت که فقط درصد اندکی از کاربران جذب می شوند و بررسی کارامدی تبلیغ ، یعنی نسبت تعداد مشتریان جذب شده ، به هزینه ای که برای این تبلیغات می کنیم ، پایین است. این در حالی است که در بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، در واقع صرفاً همان تعداد افرادی که کلمه یا عبارتی را در حوزه ی کاری ما جستجو کرده اند را جذب کرده ایم. به عبارتی بدون اینکه نیاز باشد در ذهن مشتری برند سازی کنیم تا هر موقع به محصولات ما احتیاج پیدا کرد ، به یاد ما بیافتد و بدون اینکه بخواهیم در مقطع خاصی یا به صورت دوره ای ، بازاریابی انجام دهیم ، توسعه آگاهی برند است. آگاهی لازمه تمامی بازارهاست، ابتدا به اين خاطر که ذهنيت ريسک خريد را کاهش می دهد و دوم اينکه در بسياری از بازارهای با درگيری-پايين می تواند خريد را در پی داشته باشد. همچنين لازم است که مصرف کنندگان دريافت هايی را در خصوص کيفيت عملکرد برند توسعه دهند و اين دريافت ها با گروه محصول و استانداردهای اعمال شده بواسطه رقابت مقيد می گردند. اين به درک عمومی پذيرش محصول مربوط می شود . اين دو دريافت در کنار يکديگر ريسک خريد مصرف کننده را کاهش می دهند و ما می توانيم بگوييم برندی که به سطح معقولی از هر دو عامل دست يابد به مرحله 1 برند وارد شده است. داده های ميلوارد براون نشان می دهند که برای بسياری از برندها بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان هرگز ارتباط خود را به ماورای اين نقطه توسعه نمی دهند.برای اينکه يک برند به مرحله 2 برند وارد شود دوعامل مهم مورد نياز است، درک تمايز و تناسب شخصی. برای اينکه يک برند بواقع از سوی مصرف کننده از ساير برندهای رقيب متمايز به نظر برسد، سه باور بايد شکل بگيرد، اينکه برند با ساير برندها فرق دارد (چه مثبت چه منفی)، اينکه اين تفاوت منحصر به برند می

    ایجاد وفاداري به برند


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 149

    [ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 18:12 ] [ Trina ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه