دو وب سایت یک محصول یکسان را بفروشند اما یکی از آنها از ویدیو برای تبلیغ این محصول و معرفی مشخصات آن استفاده کند، شانس بیشتری برای جذب مشتری خواهد داشت.انتشار اخبار مرتبط با محصولات : یک راه موثر دیگر برای جذب بازدیدکنندگان جدید، استفاده از اخبار مرتبط با بازار محصولاتی است که در آن فعالیت می کنید. با به روز کردن مداوم اخبار سایت خود، مشتریان را برای بازدید دوباره با سایت تان ترغیب می کنید و به همین علت می توانید فروش بیشتر را برای خود تضمین کنید. تجارت اینترنتی به سرعت در حال رشد است و به همین خاطر صاحبان فروشگاه های فیزیکی نمی توانند قدرت زیاد آن برای فروش بیشتر را نادیده بگیرند. بدون در نظر گرفتن ابعاد و اندازه ی تجارت کنونی تان ...زمان تغییر فرارسیده است ... تجارت اینترنتی به سرعت در حال رشد است و به همین خاطر صاحبان فروشگاه های فیزیکی نمی توانند قدرت زیاد آن برای فروش بیشتر را نادیده بگیرند. بدون در نظر گرفتن ابعاد و اندازه ی تجارت کنونی تان، طراحی فروشگاه اینترنتی تان در دنیای مجازی باعث می شود که محصولاتتان در معرض دید میلیون ها مشتری جدید قرار بگیرند. علاوه بر این می توانید در اند، کليد کار درک آگاهی برند و تلقی برند است. آگاهی برند، تماما پيوند بين يک برند و نياز گروه است، همان چيزی که مردم بدنبال آن هستند. برند بايد بگونه ای در ارتباطات بازاريابی خود جايگيری شود که وقتی نياز به يک محصول بوجود می آيد، همان برند در ذهن تداعی شود. سپس، برند بايد با مزايايی پيوند بيابد که دليل موجهی برای مد نظر قرار گرفتن ايجاد نمايد (مزيت جهان شمول ‘بهترين’ برای يک برند جايگيری شده مرکزی). چنين پيوندی است که مبنای برپايی تلقی برند مثبت قرار می گيرد و به نوبه خود دارايی برند مثبت را بوجود می آورد.مزايا نقش مهمی را در جايگيری موثر برای ارتباطات بازاريابی بازی می کنند. اما همانگونه که تا اينجا اشاره شد، مزايا با تلقی برند ارتباط دارند و تلقی برند چيزی است که انگيزه خريد را بوجود می آورد. ‘من کدبری را دوست دارم’ يک تلقی نسبت به کدبری است که در ذهن مصرف کننده بين برند و يک دليل احتمالی خريد ارتباط برقرار می کند: رضايت حسی. اين تلقی برند از کجا می آيد؟ اين نتيجه يک يا چند باور در خصوص مزايای خاصی است که از کدبری تجربه شده است. استراتژی ارتباطی موثر نيازمند درک ساختار اين باور و اگر شخصی که به او اعتماد داشتید، بهجای حل مشکل شما، جملاتی درباره سیاستهای شرکت تحویلتان میداد؟ آیا وقتی فردی رابطه شخصی با شما برقرار کرده و در حل مشکل به شما کمک میکند، احساس بهتری ندارید؟کدام رویکرد مناسبتر است؟مشتریان دوست دارند آنها را درک کرده و مانند انسان با آنها رفتار کنید و نه فقط خریدار. وقتی با همدلی به آنها پاسخ میدهید، گامهای بزرگی بهسوی حل مشکلاتشان برداشتهاید. نشان دادن همدلی به این معنا نیست که باید با همه سخنان مشتری موافقت کنید، ولی باعث میشود تماسهای خدماتی شما کوتاهتر و موثرتر باشد. وقتی با مشتریان صحبت میکنید، نام خود را بگوئید و هرچه زودتر نام آنها را نیز بپرسید.بر خوشحالی و تمایل خود برای کمک به آنها و ارائه راهحل مشکلاتشان تاکید کنید. وقتی سوالی دارید، قبل از پرداختن به سوالات، برای پرسیدن آنها اجازه بگیرید.این گامهای ساده و مودبانه به کاهش عصبانیت کمک کرده و مشتری را از ابتدا در جبهه شما نگه میدارد.بهترین عبارات که اثری واقعا جادویی دارند، شخصی، خاص و همدلانه هستند. به آنها نشان دهید که احساسشان را درک میکنید.درمورد اقدامات آینده خود استفاده از سئو یا بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر برای فروشگاه اینترنتی تان دست و پا کرده اید. در وبلاگ ها به عنوان نویسنده ی مهمان پست بگذارید این شیوه نیز مشابه شیوه ی قبلی است اما تمرکز ویژه ای روی وبلاگ ها دارد. نکته ی مهم این است که وبلاگ نویسان همیشه دنبال متون خاص و باکیفیت برای وبلاگ خودشان می گردند. آنها را قانع کنید که قادر هستید یک متن جالب را برای وبلاگ شان بنویسید به طوریکه افراد زیادی را جذب کند. با انجام این کار می توانید لینک های تبلیغاتی خود را در متن بگنجانید و به این ترتیب یک شیوه ی عالی برای بازاریابی را تجربه کنید. افرادی را جذب کنید که در ازای نوشتن نقد برای محصولات شما، هدیه دریافت کنند یک شیوه ی موثر برای بازاریابی استفاده از قدرت اشانتیون و هدیه است به طوریکه افرادی بتوانند در ازای نوشتن یک نقد جالب در مورد کسب و کار و یا محصولات شما هدیه ای دریافت کنند. این شیوه، هزینه ی بیشتری دارد اما در درازمدت در میزان فروش شما موثر خواهد بود، مخصوصا اگر نظرات نوشته شده در مورد محصولات تان مثبت باشد. خدمات و محصولات سایر شرکت ها را به دیگران توصیه کنید اگر از محصولات
مثال های بازاریابی اینترنتی در ایران[ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 15:38 ] [ Trina ]