خداحافظی از کاربران نیست! تصور کنید شما فروش را بر روی وب سایت انجام دادهاید اما باید بدانید که کار شما هنوز به اتمام نرسیده است.صفحهی قدردانی از مشتریان، میتواند به عنوان یک فرصت عالی برای شما تلقی شده و برای ارزش گذاری بیشتر بر روی کاربران، مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از تبلیغات گوگل و یا پیشنهادهای دیگر به کاربران در رابطه با دیگر محصولات، گزینهی خوبی خواهد بود؛ اما مراقب باشید زیادهروی نکنید. چرا که اینجا، نقطهای است که کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شما به مشتریان شما تبدیل شدهاند و شما نباید خاطرهای بد از وب سایت خود در ذهن آنها باقی بگذارید.با رعایت اعتدال، صفحهی تشکر وب سایت خود را، به بهترین نحو استفاده کنید و موفقیت را در آغوش بگیرید.بینندگان youtube از میان 60 ساعت ویدئوهایی که در هر دقیقه در وب سایت یوتیوب قرار داده شده است، فیلمهایی را انتخاب میکنند.در ادامه به ارائه راه حل هایی برای موفقیت بیشتر شما در یوتیوب خواهیم پرداختیوتیوببرای اینکه سهم بازدید را از میان 4 میلیارد بازدیدکنندهای که در ماه February به دست آمده است، جهت بازاریابی برندهای خود به دست اند فيچ نمونه بسيار جالبی از اهميت دارايی برند در بسط برند می باشد. اين شرکت، که امروزه زنجيره ای از فروشگاههای ويژه ‘دانشگاهيان 22-18 سال خوش اندام و خوش پوش’ (به تعبير مايک جفريز ، مدير عامل، در سال 2002) است، زمانی لباسهای اختصاصی تئودور روزولت (رافرايدر مشهور و بعدها رئيس جمهور ايالات متحده در تقريبا 100 سال پيش) و مشاهيری همچون ارنست همينگوی را تهيه می کرد. پساز تغييرات متعدد در مالکيت سرانجام در سال 1988 از سوی ليميتد برندز خريداری گرديد. تلاش آنها در معرفی فروشگاهی مختص مردان پولدار و شيک پوش به انجام نرسيد. در سال 1992، آقای جفريز، بازمانده صنعت مُد، هدايت شرکت را در دست گرفت و با عرضه سهام عمومی در سال 1996 مستقل گرديد.در تلاشی برای توسعه برند و جذب مصرف کنندگان جوان، گروهی از فروشگاه های ‘ابرکرومبای’ ويژه کودکان و فروشگاه های هاليستر برای نوجوانان افتتاح گرديد. جهت بسط برند برای کودکان از روش هوشمندانه ای بهره گرفته شد و در نام برند بجای حرف بزرگ از حرف کوچک ‘a’ استفاده گرديد. برای بازار به اصطلاح ‘نوجوان’ يک برند کاملا جديد، هاليستر، معرفی شد. متاسفانه اين تلاش های برای تشخیص صحیح از غلط است. رهبران یک موسسه خیریه اظهار کردند: بر طبق نظر فلچر، کار درست در موقعیت تشخیص داده میشود. علاقه میتواند همهچیز را از قبیل دروغگویی، فریبکاری، دزدی، و... حتی قتل، توجیه کند. این فلسفه به سرعت در دنیای علمی و فلسفی مطرح شد. از سال 1960 تعیین اخلاق درست در موقعیت پیش آمده که به اخلاق موقعیتی نام گرفت، به یک شیوهی معمول در رفتار اجتماعی تبدل شد و بعد از انتشار در دنیای مذهب، علم وسیاست، به دنیای تجارت نیز راه پیدا کرد. نتیجهی این امر را میتوان در موقعیتهای اخلاقی امروزه یافت.حاصل این امر چیزی جز هرج و مرج اخلاقی نیست. هر کسی معیارهای خود را که از موقعیتی به موقعیت دیگر تغییر میکند، قبول دارد و همان معیارها را در ذهن خود پرورش میدهد.بنابراین افراد در هر راهی که قدم می گذارند، اگر منطبق بر این الگوی رفتاری باشد، بلامانع است. آسان گرفتن بر خود، میل طبیعی هر انسان است. افراد برای خود با توجه به تمایلات شخصی قضاوت میکنند در حالی که برای دیگران اعمالشان را با در نظر گرفتن استاندارهای بسیار مشکل میسنجند. این امر بر وخامت اوضاع می افزاید. در یک زمان تصمیمات كن را ملاحظه كند.موقعی كه ری كراك به محل رسید خیلی تعجب كرد زیرا صف طولانی برای خرید همبرگر ایجاد شده بود واو میزان بازار همبرگر را ۲۵۰ هزار دلار تخمین زد.علاوه بر آن، او تحت تاثیر سرعت انجام كار و تمیزی محیط كار قرار گرفت.قیمت این همبرگر 15 سنت بود.چیپس ها همواره ترد و تازه زیر گرمكن برقی قرار داشت.مشتریان زیادی وارد و خارج شده و به هیچ گونه وسایل و ملزومات زیاد نیاز نبود.ری كراك عجیب به این كار علاقه مند شد و مدت دو روز با برادران مك دونالد كلنجار رفت تا توانست امتیاز عرضه آن را با شرط ۱/۹ درصد فرانشیز، دریافت دارد و در مدت فقط ۲۲ سال، شركت او به ثروت میلیارد دلاری رسید و دوشادوش شركتهای معظم نظیر زیراكس ۶۳ ساله و یاIBM ، ۴۶ ساله قرار گرفت. استراتژی کراکری كراك بزرگترین فرصت را در عرضه غذا برای خانواده های مقتصد یافت كه دنبال سرویس سریع ، محیط تمیز و غذای با كیفیت بودند.او این نیاز و خواست را در جوك ها و شوخی های افراد، صف های مشتریان و نحوه سفارش غذاها به وضوح مشاهده و از رویكرد خود بااین عنوان دفاع كرد كه رفت و آمدها و ایستادنهای بیهوده وجهه مك دونالد را تحت كنترل خانواده ها
بازاریابی اینترنتی در ایران[ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:43 ] [ Trina ]