close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • بازاریابی ویروسی , برنامه ریزی تجارت



    می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کرده و وب سایت طراحی شده خود را در انتهای لینک وارد کنید.http://google.com/safebrowsing/diagnostic?site=www.yoursite.com10. همیشه ایمیل‌هایی را که از سرور شما فرستاده می شوند، اسکن کنید.‬‬در صورتی که هکر یا یکی از کارمندان تان، اقدام به ارسال ایمیل‌های اسپم از سرور شما کند، سرور شما در لیست ارسال کننده‌های اسپم قرار گرفته‫ و از آن به بعد کلیه ایمیل‌هایی که از سرور شما ارسال می‌شود، در سرویس دهنده های عمومی و اختصاصی ایمیل مستقیماً به پوشه اسپم فرستاده شده و مشاهده نمی شوند.‬‬‬همچنین در صورتی که شما یکی از قربانیان هرزنامه ها (اسپم) باشید و این نکته امنیتی را به کار نبندید، ناخواسته به یکی از عاملان انتشار آن خواهید بود. پس همیشه و همه ایمیل‌هایی را که از سرورتان ارسال می گردند، با برنامه‌های مناسب کنترل کنید و اطمینان حاصل کنید که حاوی هیچ کد مخربی نیستند!‫‬‬‬بازاریابی از طریق سرچ انجین ها و مارکتینگ بوسیله جستجوگرها ، تفاوت های آشکار و جالبی با دیگر روش های بازاریابی دارد ،تفاوت هایی که منجر به کارمدتر شدن این روش نوظهور نسبت به بازاریابی های مرسوم کلیک می کنند، برخی کنجکاوی کرده و در سایت شما چرخی می زنند و بعضاً آرام آرام نطفه یک تعامل درازمدت منعقد می شود. این موضوع برای سایت اصلی نیز یک مزیت به شمار می رود؛ و این می شود یک بازی دو سر برد. ضمناً فراموش نکنید که موتورهای جستجوی اینترنتی نیز به این پدیده علاقه مندند. Kieran Flanagan در seomoz.org می گوید: بازاریابی محتوا چیزی کاملاً فراتر از گرفتن لینک است، ولی این تکنیک می تواند کمپین بازاریابی شما را تقویت کند. همین امر می تواند یک کاربر را به بازدید از سایت شما متمایل کرده و در نهایت به خرید از شما ترغیب نماید. 7. محتواهای خود را به دیگران معرفی کنید تا به حال من بیشتر در مورد ایجاد محتوا سخن گفتم ولی پازل بازاریابی محتوا یک بخش مهم دیگر هم دارد: ترویج و تبلیغ محتوا. یکی از بزرگترین مشکلاتی که مدیران کسب و کارهای کوچک با آن مواجه هستند، این است که آنها نحوه انتشار صحیح محتواهای خود را نمی دانند. از سوی دیگر به نظر می رسد این مدیران برای تعریف، تبلیغ و ترویج محصولات خود در محتواهایی که خلق می کنند، اصلاً تلاش نمی کنند. حتی هنگامی که محتواهای خود را با ظرافت و وسواس تهیه امنیت و پشتیبانی وب اپلیکیشن ها ، بسیار سخت تر از به روزرسانی وب سرویس است. چرا که باید نسخه جدید و یا رفع اشکال شده ، بر روی تمامی نسخه های نرم افزار ، بر روی سرورهای متعدد جایگزین شود. در حالی که در وب سرویسها آپلود فایل های اصلاح شده به معنی بهره مندی آنی تمامی مشتریان از این به روز رسانی هاست.معمولا در وب سرویس ها ، هزینه ارائه خدمات به مشتری ، به معنی تعریف یک اکانت و دادن دسترسی به ایشان می باشد و برای تیم نویسنده وب سرویس ، هزینه کمتری در بر دارد تا خرید وب اپلیکیشن ، که مستلزم راه اندازی یا کانفیک سرور و نرم افزار و ... می باشد.چالاکی تیم های وب سرویسی ، بسیار بیشتر است ، چرا که یک تغییر اینترفیس و به روزرسانی آن ، در وب اپلیکیشن ، به معنای ارائه آموزش به تمامی مشتریان قبلی است. این در حالی است که ، اینترفیس وب سرویس ها ، عموما طوری طراحی می شوند که نیاز به آموزش نداشته و اگر هم نیاز به این کار باشد ، با یک دکمه راهنما ، همه چیز قابل توضیح خواهد بود. به همین دلیل است که شرکت های وب اپلیکیشنی معمولا از تغییرات عمده فراری هستند و ترجیح می دهند تا تغییرات ، خیلی جزئی و صرفا در حد کنید؟مشتری: نه ترجیح می‌دهم در دفتر خود از آن استفاده کنم.فروشنده: مشکلی نیست. این نرم‌افزار هم روی کامپیوترهای خانگی کار می‌کند و هم روی لپ تاپتان.به‌علاوه، در ارائه فروش قوی و حرفه‌ای ، مرتبا به تجارب مشتریانی که با موفقیت از این محصول یا خدمت استفاده کرده‌اند اشاره می‌شود.داستان مشتریانی را تعریف کنید که شرایطی نزدیک یا مشابه با مشتریان احتمالی داشته‌ ، محصول یا خدمت شما را خریده‌اند و از نتایج آن راضی هستند. قانون پنجم: پاسخ‌گویی مؤثر به اعتراضاتهیچ فروشی بدون اعتراض انجام نمی‌شود.اعتراض‌ها نشانگر علاقه هستند.هر‌چه مشتری احتمالی سوالات بیشتری درباره محصولات و خدمات شما بپرسد، احتمال اینکه علاقه کافی برای خرید آن‌ پیدا کند، بیشتر است.«قانون شش» در مورد اعتراضات صدق می‌کند.این قانون می‌گوید تعداد اعتراضات به یک خدمت یا محصول بیشتر از شش مورد نیست. گاهی فقط یک یا دو مورد وجود دارد اما بیشتر از شش نخواهد شد. یک ورق کاغذ بردارید و پاسخ این سوال را بنویسید:«مشتری احتمالی متناسب ممکن است چه دلایلی برای عدم خرید محصولات و خدمات من ارائه دهد؟»حتی اگر ظرف مدت یک هفته یا یک ماه اعتراضات

    طبيعت برندها و تبليغ


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 219

    [ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 22:15 ] [ Trina ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه