نسبت به اطلاعات با توانایی کامپیوتر در تهیه و تأمین این اطلاعات، مطابق شده است . (Ljunger,1989)شیوه¬های بازاریابی مستقیمهمانگونه که پیشتر اشاره شد: امروزه بازار به گروهی از بازارهای کوچک شکسته شده است و در نتیجه رسانههای تازه و گوناگون به میدان آمده، فعالیت می¬کنند. رسانه¬های پیشرفتـهای مانند: تلویزیونهـای کابلی، ارتباطات ماهوارهای و شبکههای ماهواره¬ای، نه تنها بخشبندی کوچک مینیاتوری در بازار را فراهم کردهاند که بازاریابی یک نفره به کمک شبکه و رایانه¬های شخصی هم امکانپذیر شده است. بسیاری از شرکتها، پایگاه داده¬پردازی گستردهای دارند که نام و نشان هزاران و حتی میلیونها مشتری را در خود گردآوردهاند. از دیدگاه کاتلر، شیوههای مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتنداز:* بازاریابی با کاتالوگ* بازاریابی پست* بازاریابی تلفنی* فروش الکترونیکی* فروش تلویزیونی* فروش با کمک نمابر* فروش با پست الکترونیکی* فروش با پست آوایی( درگی، پذیر نیز باشد برآورده سازیم.تأمین نیازهای اضافی مشتری بر ارزش اصلی محصول می افزاید و در اینجا مسئله مهم اجرای کار به نحو مؤثر و نتیجه بخش و در نظر داشتن نیازهای مشتری است.اهمیت روز افزون حمایت از مشتری:افزایش رقایت (مشتری حق انتخاب دارد) 2. مشتریان آگاه هستند 3. تشابه محصولات (که نیازمند متمایز کردن فروشندگان است) 4. افزایش تقاضا برای حمایت بهینه 5. توجه به هزینه های دوره عمر (محصول) 6. تمایل مشتریان به پرداخت در برابر ارزشهای واقعی یا ذهنینقش رقابت در جذب مشتری:طبیعتا" جایی که بازار جذابی وجود داشته باشد رقبا به دنبال یافتن معاملات پرسود خواهند بود. رقابت امکان بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد و بر حسن انتخاب و اطلاعات آنها در مورد فروشندگان متعدد می افزاید نباید رقابت را امری منفی بدانیم رقابت کار ما را کارآمدتر ساخته و بسیاری از شرکتها را وادار می کند تا بیش از پیش مشتری گرا باشند.روشهای جذب مشتری:6 راه برای جذب مشتری وجود دیگر حوزه ها است و اهم دلائل این مسئله عبارتند از:1. غیر ملوس بودن نتیجه 2. زودگذر بودن3. عدم ثبات و پایداری 4. حواشی شدید احساسی 5. مشتریان متخصص 6. کنترل اندک بازاریاب بر محصول 7. جذابیت عمومی 8. وحدت اجتماعی 9. هم محصول مصرفی است و هم صنعتی( یعنی هم توسط سازمان ها و هم توسط مصرف کنندگان عادی استفاده می شود).در این طبقه از فعالیت های بازاریابی ابتدا باید محصولات و خدمات قابل عرضه و فروش را شناسایی و دسته بندی کرد. محصولات و خدمات در فدراسیون های ورزشی ایران بر اساس جزوه ای مدون بدین شکل طبقه بندی و معرفی شده است:1. مسابقات2. آموزش3. امور فرهنگی4. امور توسعه و تجهیز نگهداری 5. امور پژوهشی و تحقیقاتی 6. اردو های تیم ملی7. بازیکنان نخبه8. امور اداری و مالی و ...قیمت:به عبارت بسیار ساده قیمت مقدار پولی است که برای کالا یا خدمت پرداخت می شود. در تعریفی جامع تر قیمت میزان فایده ای است که از میزان موفقیت در برنامه ها و استراتژیهای فروش خود مطلع شده و تغییرات و اصلاحات لازم را اعمال نمائید. مدیریت پیش فاکتورها و فاکتورهای فروشMicrosoft Dynamics CRM این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا پیش فاکتورهای صادر شده توسط واحد فروش را مدیریت کرده و بر روند آن از زمان صدور تا ارسال به مشتری نظارت کامل داشته باشید. با Microsoft Dynamics CRM می توانید پیش فاکتورها را پس از تائید تبدیل به صورتحساب کرده و آنرا مدیریت نمایید. یکپارچه سازی اطلاعات مشتریاندیگر لازم نیست تا از نرم افزارهای اکسل و ... جهت نگهداری اطلاعات مشتریان استفاده نمایید. با Microsoft Dynamics CRM شما می توانید اطلاعات مشتریان خود را بصورت یکپارچه و در امنیت کامل در اختیار داشته باشید.حقوق دسترسی به اطلاعات مختلف مشتریان برای هر یک از کارکنان براحتی قابل تعریف می باشد. یکپارچگی با نرم افزار Outlookتمامی عملیات مرتبط با فروش را از داخل یک سیستم واحد انجام دهید. در
نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري[ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 23:27 ] [ Trina ]