close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • بازاریابی ویروسی , برنامه ریزی تجارت



    چگونگی ايجاد تلقی برند می باشد. می توان اين را خلاصه ای کلی از برند در نظر گرفت که در پی پرکاربردترين مدل تلقی، مدل ارزش-انتظار (که در فصل 6 معرفی شد)، می آيد.در تمامی جايگيری هايی که حاصل درک چگونگی ايجاد تلقی برند توسط مزايا و اهميت آنها می باشند، اين مدير است که تعيين می کند چه مزيتی بايد مورد توجه و تاکيد قرار بگيرد که در بخش بعدی به آن خواهيم پرداخت. اما، ابتدا مهم است به خاطر داشته باشيم که انگيزه خريد، در واقع، مبنای اهميت يک مزيت به حساب می آيد. انگيزه های خريد ‘نيرو بخش’ های اصلی رفتار خريدار هستند. در نتيجه، يک جايگيری موثر بايد انگيزه درست را منعکس نمايد، همان انگيزه ای که با دليل واقعی خريد يک برند خاص توسط مصرف کنندگان پيوند دارد. مزايايی را که يک برند در ارتباطات بازاريابی خود بر آنها تاکيد می ورزد بايد براساس 3 ويژگی انتخاب شوند: اهميت، ارائه و منحصر به فرد بودن (پرسی و اليوت، 2005). اهميت به ارتباط مزيت با محرک متناسب با آن اشاره دارد. يک مزيت تنها زمانی اهميت خواهد داشت که به تامين محرک های خريد مصرف کننده کمک کند. ارائه به قابليت برند در ارائه مزيت اشاره می کند. باشد و اين وظيفه تبليغات است که چنين پيوندهايی را ايجاد و حفظ نمايد. يکی ديگر از مشکلات بالقوه بواسطه ناتوانی ارتباطات حافظه اين است که برندهای رقابتی که دارای پيوندهای قوی تری می باشند احتمالا بيشتر به ياد آورده شده و ياد آوری برند ما را مسدود می کنند. به همين دليل است که ايجاد يک هويت منحصر به فرد برای برند در تبليغات و ديگر ارتباطات بازاريابی به جهت اجتناب از اشتباه شدن با ديگر برندها در حافظه افراد اهميت می يابد. اين امر بويژه در زمانی واقعيت می بايد که يک برند رهبر بازار نباشد. چه اتفاقی می افتد اگر مدير مطمئن نباشد تصميم خريد از بازشناسی ناشی شده است يا از به ياد آوری؟ اگر کسی برای خريد يک بطری جين به فروشگاه ها سر می زند احتمالا برندی را که می خواهد بخرد ‘می شناسد’. اما اگر در يک رستوران است و جين سفارش می دهد، در پاسخ سوال پيشخدمت که چه نوع جينی دوست دارد چه خواهد گفت؟ لازم است تا نام برند مورد دلخواه خود را از حافظه به ياد بياورد. در جايی که شخص مطمئن نيست يا احتمال هر يک از انواع تصميم گيری وجود دارد، تبليغات برند بايد هر دوی اهداف ارتباطات آگاهی برند بازشناسی و به ياد آوری یک شرکت خاص لذت می برید سعی کنید که با آن شرکت تماس گرفته و به آنها پیشنهاد نوشتن یک مقاله و معرفی نامه در مورد محصولشان را بدهید. در صورت تایید آنها، متن شما در سایتشان قرار می گیرد که طبیعتا لینکی از سایت تان نیز در آن متن قرار خواهد گرفت. بهتر است تنها در مورد محصولاتی مقاله بنویسید که واقعا از استفاده از آنها لذت می برید. در صورت ضعیف بودن محصول و یا شرکت (حتی با وجود رنکینگ بالا) ، به اعتبار شرکت شما نیز لطمه وارد می شود. قانون اول بازاریابی را به خاطر داشته باشید : هیچ کس به تجارت شما اهمیتی نمی دهد سئوی سایت خود را بهبود ببخشید لینک دهی در سایت تنها زمانی موثر خواهد بود که رنکینگ سایت شما با توجه به کلیدواژه و محتوای فروشگاه و سایت شما بالا برود. زمانی را برای تحقیق روی این کلیدواژه ها و عبارت های مورد جستجو در دنیای وب صرف کنید. پس از انجام این کار، جذب لینک برای سایت تان را توجه با این مورد انجام دهید. در صورتی که در ابتدای مسیر زمان زیادی را صرف این کار کنید، در درازمدت نتیجه ی بسیار مطلوبی عابد شما خواهد شد. با انتشار مطالب مختلف در فروشگاه اینترنتی تان، به مرجعی در حرفه آورید، باید از خلاقیتی خاص استفاده کنید.از این رو پس از مصاحبه با کارشناسان Mediabistro's AvantGuild 10 راه برای استفاده تجاری از youtube به دست آمد که توجه شما را به آن جلب می‌کنم.1 : تخصیص دادن بخشی از استراتژی و مجموعه اهداف و مقاصد رسانه اجتماعی خودتان، به طور خاص به سایت youtube2 : دانلود فایل راهنمای YouTube's Creator Playbook برای دستوراتی که به سیستم داس داده می‌شود تا تنظیمات ریز شبکه خود را از دست ندهید.3 : صفحه‌ای را برای برند خود ساخته و احساس شخصیتان را درباره شرکتتان در آن بنویسید.4 : ویدئویی را طراحی کنید که برای مخاطبانتان جالب و مورد استفاده باشد. به خاطر داشته باشید این کار عملی است که بسیار مهم و باعث درخشانی کار شما می‌شود.5 : تمرکز بر روی ساختن 15 ثانیه اول ویدئو بسیار مهم است به طوری که تمام توجه بیننده در این لحظات خرج می‌شود.6 : آمار بازدید از صفحه خود را به عنوان یک استراتژی برای جذب بینندگان ایجاد کنید.7 : جوایزی را برای بازدیدکنندگان خود از طریق مسابقه پیش بینی کنید.8 : یک نظم و ترتیب خاصی برای سرگرمی‌های مخاطبان و پست‌های به کار رفته در صفحه خود به کار

    برندها و تبليغات


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 104

    [ چهارشنبه 27 خرداد 1394 ] [ 19:56 ] [ Trina ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه