نمايش گذاشته می شدند. احساسات زنها از ارتباط آنها با الماس سرچشمه می گيرد و نه از آنچه که به آنها داده می شود. احساس آنها لذت است: لذت مالکيت. تقابل زنان واقعی و اين لذت در ميان انبوه مدلهای ژست گرفته و عالی در اکثر تبليغات چاپی میدرخشد.نهايتا، دوبيرز از طريق رسانه ای اختصاصی با زنها گفتگو می کرد تا در توطئه و نفوذ در تمايل آنها به در مالکيت داشتن يک قطعه ويژه شرکت کند. نشريات زنان انتخابی طبيعی به نظر می رسيد. اين ارتباطی تک-به-تک محسوب می شود. اين به دوبيرز اجازه می دهد بر افکار و احساسات آنها متمرکز شود. بعلاوه زنها يک شبه تصميم گيری نمی کنند. به تدريج تغيير می يابد. ايده ها و الهامات از هزاران منبع مختلف سرچشمه می گيرند. ممکن است چيزی باشد که در يک مجله ديده است، چيزی را که کس ديگریپوشيده است و يا به سادگی تماشای ويترين جواهر فروشی. دوبيرز لازم داشت بيش از آنچه که می توانست از طريق تلويزيون، رسانه سنتی، بيان کند با زنها گفتگو کند تا بهتر بتواند رويا و عشق الماسها را بوجود بياورد.از بسياری جهات اين يک داستان منحصر به فرد است. اين نشان می دهد چگونه دانش سنتی و سطحی نگری به تحقيقات دو وب سایت یک محصول یکسان را بفروشند اما یکی از آنها از ویدیو برای تبلیغ این محصول و معرفی مشخصات آن استفاده کند، شانس بیشتری برای جذب مشتری خواهد داشت.انتشار اخبار مرتبط با محصولات : یک راه موثر دیگر برای جذب بازدیدکنندگان جدید، استفاده از اخبار مرتبط با بازار محصولاتی است که در آن فعالیت می کنید. با به روز کردن مداوم اخبار سایت خود، مشتریان را برای بازدید دوباره با سایت تان ترغیب می کنید و به همین علت می توانید فروش بیشتر را برای خود تضمین کنید. تجارت اینترنتی به سرعت در حال رشد است و به همین خاطر صاحبان فروشگاه های فیزیکی نمی توانند قدرت زیاد آن برای فروش بیشتر را نادیده بگیرند. بدون در نظر گرفتن ابعاد و اندازه ی تجارت کنونی تان ...زمان تغییر فرارسیده است ... تجارت اینترنتی به سرعت در حال رشد است و به همین خاطر صاحبان فروشگاه های فیزیکی نمی توانند قدرت زیاد آن برای فروش بیشتر را نادیده بگیرند. بدون در نظر گرفتن ابعاد و اندازه ی تجارت کنونی تان، طراحی فروشگاه اینترنتی تان در دنیای مجازی باعث می شود که محصولاتتان در معرض دید میلیون ها مشتری جدید قرار بگیرند. علاوه بر این می توانید در دارد و سپس اتاق را ترک میکند؛ پلیس دیگر به فرد مظنون میگوید که نگران اوست و اگر فقط به او بگوید که دقیقا چه اتفاقی افتاده به مظنون کمک میکند. البته قبل از اینکه پلیس بد باز گردد، فرد مظنون باید همکاری کند. هرگاه که دو یا چند مذاکرهکننده در طرف مقابل حضور دارند، مراقب این ترفند باشید. بهترین دفاع این است که به این افراد نشان دهید از ترفندشان آگاه هستید.2- چانهزنی:چانهزنی کمکم بعد از آنکه در مورد همهچیز به توافق رسیدهاید، ترفندی رایج است. چانهزن درخواست بیشتری دارد که معمولا موردی است که نمیتوانسته در مذاکرات به آن دست یابد. فروشندگان بزرگ در چانهزنی موفق هستند. برای مقابله با این ترفند، هزینه درخواستها، خدمات یا موارد اضافه را اعلام کنید. اگر بهروشی مناسب کاری کنید که چانهزنها احساس کنند عملشان زشت و نامناسب است، از اینکار دست میکشند. در نهایت، با مذاکره صادقانه درباره همه جزئیات، راه چانهزنی را بهروی افراد میبندید.3- محدود کردن امتیازات:هرگز توقعاتی در ذهن طرف مقابل ایجاد نکنید. هرگز به تبادل امتیازات مساوی به طرف مقابل نپردازید، زیرا به فشارهای خود ادامه میدهد. جدیدی را به مجموعه قابلیت های فضای عمومی برای تبلیغ و اطلاع رسانی تجاری افزوده است.براساس تحقیقاتی که اخیراً منتشر شده سرمایه گذاری در بخش تبلیغات و آگهی اینترنتی در ایالات متحده آمریکا برای اولین بار از مرز۱۰ میلیارد دلار به ۱۳ میلیارد دلار می رسد.محققان پیش بینی می کنند که در چهار سال آینده با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد دلاری شرکت ها در این زمینه این رقم حتی به بیش از ۲۲ میلیارد دلار برسد.چنین رشدی در بازار تبلیغات اینترنتی در حالی اتفاق می افتد که رفتار و واکنش های کاربران روی شبکه نسبت به سال های قبل بسیار تغییر کرده و به مراتب کاربران نسبت به آگهی های اینترنتی که هر روز با شیوه های جدیدی به آنها عرضه می شوند مقاوم تر شده اند. کاربران اینترنت به تازگی نسبت به ده دوازده سال قبل بسیار حرفه ای تر شده اند به عنوان مثال کاربری که ده سال قبل می خواست به یادگیری اینترنت بپردازد حداقل به چند ماه کار برای فراگرفتن مهارت لازم در این زمینه نیاز داشت این در حالی است که کاربران امروزه طی ۱۵ روز و حتی کمتر به راحتی همان مهارت را کسب می کنند. این شکل فراگرفتن مهارت های اینترنتی روی
تاثيرات غير منتظره تبليغات بر برند[ دوشنبه 8 تير 1394 ] [ 15:46 ] [ Trina ]