زی را بيابيم که جواب بدهد، می توانيم به خريدن آن ادامه دهيم بدون اينکه نياز به فکر کردن داشته باشيم يا نگران شويم يا به اطلاعاتی بيش از به خاطر سپاری نام برند نياز داشته باشيم.این تغییر بسیار مثبت است زیرا طرفدار تجارت، خدمات یا محصول بودن به معنای تعهد بیش از حد این افراد به تجارت خاص است در حالی که بسیاری از کاربران تنها صفحه شما را لایک کرده و امکان عدم وجود تعهد به شما نیز وجود دارد. بسیاری از کاربران دوست ندارند کانالی برای تبلیغات شما بوده و تنها از محصولات شما خور باشد و اين احتمال وجود دارد که اغلب برندها از اين مرحله فراتر نروند.اين است که شناخت از طريق شنيدن نام برند حاصل گردد. نمونه های اين موارد شرکت های خدمات مالی و بيمه ای يا در واقع هر نوع محصولی هستند که از طريق تبليغات تلويزيونی بازاريابی می شوند. اگر از طريق تلفن به برند اشاره می شود و چنانچه قرار است برند مورد توجه قرار بگيرد، لازم است پيش از آن نام برند شناسايی گ
جايگيری برند در ارتباطات[ سه شنبه 5 خرداد 1394 ] [ 21:52 ] [ Trina ]