اگر سرویسدهنده نرمافزاری را به شما پیشنهاد میدهد که در عمل نیاز چندانی به آن ندارید، بهتر است که از نصب آن بر روی سرور اجتناب کنید. علاوه بر این بعضی برنامهها هستند که سرویسدهندهها به طور معمول آنها را نصب می کنند، در حالیکه وقتی صحبت از امنیت به میان میآید، این برنامهها به هیچ وجه مناسب نیستند؛ FTP مثال خوبی برای این نرم افزارها است که همه دارندگان وبسایت طراحی شده به آن نیاز دارند، اما در صورتی که از برنامههای FTP رمزنگاری نشده استفاده شود یک حفره امنیتی بزرگ در وب سایت طراحی شده شما ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این هنگام استفاده از FTP بهتر است که محدودیت دسترسی برای IP های خاصی تعریف شود و بقیه کاربران به این سرویس دسترسی نداشته باشند.4. همیشه پیگیر تغییرات و به روز رسانی های سرور باشیدوقتی که امنیت وبسایت طراحی شده اهمیت پیدا می کند، شما نمیتوانید اجازه دهید که هر کسی به فایلهای وب سایت روش تبلیغ در گوگل طراحی شده تان دسترسی داشته باشد، چرا که این عمل میتواند باعث ایجاد ناهنجاری و هرج و مرج در روند نگه داری اطلاعات حیاتی مشتریان تان شود. به همین دلیل باید تا حد ممکن دسترسی به سایت بددهنی ضررهای بسیار خواهید دید. در مقابل مشتری همیشه بگویید: بله قربان، به او نگویید خیر قربان.وقتی مشتری مشکلی دارد به راههایی فکر کنید که میتوان به او جواب مثبت داد ، حتی اگر لازم بود برای رفع مشکل او نزد همکار دیگری بروید یا به قسمت دیگر شرکت مراجعه کنید. هرگز با مشتری بحث نکنید.به این امر اعتقاد داشته باشید که همیشه حق با مشتری است. اگر مشتری مشکلی دارد، حال اگر مشکلش واقعی باشد یا حاصل سوء تفاهم فرق نمیکند.با گوش دادن به حرفهای او میتوانید سوء تفاهم را درک کنید و آنها را از میان بردارید. سوء تفاهم ها همیشه وجود دارند.اکثر اوقات این موضوع را نمیفهمیم ، چون عادت داریم وسط حرف مشتری بپریم.مشتری به اندازهی ما دربارهی محصولمان آگاهی ندارد.بحث کردن مثل شعله است، میتوانید با موافقت کردن با او شعله را به خاکستر تبدیل کنید، یا با بحث کردن شعله را بیشتر فروزان کنید. به مشتری قولهایی بدهید که میتوانید به آن عمل کنید.همیشه دربارهی زمان تحویل ، صورتحساب خدمات، خدمات بی دردسر و اینطور چیزها قولهایی به مشتری میدهید.فکر کنید و مراقب باشید با احتیاط عمل کنید. همیشه خطاها قابل همراه باشید تا با 7 نکته ی اساسی، برای موفقیت در تجارت اینترنتی آشنا شوید.وبسایت خود را پیچیده نکنیدیک اشتباه رایج در طراحی فروشگاه های اینترنتی صرف وقت زیاد روی طراحی وبسایت می باشد، اضافه کردن جلوه های فلش،گرافیک های حجیم و فایل های صوتی در فروشگاه شما می تواند یک اشتباه جبران ناپذیر باشد. همه ی این ویژگی ها می تواند برایتان جذاب باشد، اما بدون شک عملکرد و سرعت سایت تان را تحت تاثیر قرار می دهد. پس در طراحی سایت، تلاش کنید تا همه چیز به آسانی قابل استفاده باشد.استفاده موثر از شبکه های اجتماعیبا حضوری فعال در شبکه های اجتماعی به برند خود اعتبار ببخشید. به روز کردن وبلاگ خودتان با پست های جدید از آخرین فعالیت شرکت شما می تواند راهی موثر و جذاب برای ارتباط بهتر مشتریان با تجارت شما باشد. همچنین انتشار گزارش هایی از فعالیت های شرکت تان در شبکه های اجتماعی، باعث بالاتر رفتن اعتبار فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.پشتیبانی بدون نقصهر بازدیدکننده یک مشتری بالقوه برای فروشگاه شما محسوب می شود. بهتر است پاسخ به درخواست مشتریان را همیشه در اولویت قرار دهید. رقابت در دنیای تجارت اینترنتی بسیار صد نمایش داده می شود. یکی از بهترین راه ها برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشترکین ایمیلی آن است که به آنها در انتخاب نوع اشتراک حق انتخاب بدهید.شرکت مزبور برای تعیین «امتیاز فرستنده» هر کمپانی، از الگوریتم خاصی استفاده می کند که ملاک کار آن دو چیز است: نسبت ایمیل هایی که مخاطب دریافت نمی کند و به Inbox او وارد نمی شود، و گزارش های اسپم برای ایمیل های ارسال شده از سوی شرکت ها. به طور طبیعی، لیست های ایمیلی که در اینترنت خرید و فروش می شود، بیشتر در معرض سوءظن قرار دارند و گزارش های اسپم آنها نیز بالاست. استفاده از این لیست ها می تواند «امتیاز فرستنده» شرکت شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد و یا حتی آن را به صفر نزدیک گرداند. اصولاً اگر امتیاز فرستنده شرکت شما کم شود، احتمال این که در آینده ایمیل های ارسالی از سوی شما به صندوق پست الکترونیکی مخاطبان برسد بسیار اندک است، حتی اگر این ایمیل ها، اسپم نبوده و دارای محتواهای خوب و قابل دفاعی باشد. این یکی از زیان هایی است که لیست ایمیل های خریداری شده می تواند به کسب و کار شما وارد آورد. 2. احتمال قرار گرفتن در لیست سیاه لیست های
تبلیغ در گوگل به شیوه نوین[ دوشنبه 5 مرداد 1394 ] [ 0:41 ] [ Trina ]